4.23.2014

Apr.23- an inquiry on Century Pacific Food IPO

an inquiry on the upcoming IPO of Century Pacific Food Inc. (CNPF).

msg: Ok ba ang century pacific food?

My reply:

maayong adlaw diha...just had a quick look sa prospectus nila 650pages, pero dili tanan ako gibasa..mi check ko sa PE ratio bai...usa sa mga tan-awon nako na indicator kung pila ka multiple ang market price to its earnings per share. nakita nako mga 27x. And its current liabilities is almost reaching its asset. although food sector ni siya, reasonable ang pricing nila to 13.75..pero sa IPO man gud mangibabaw ang sentiment sa mga investors kung ok ang timing sa IPO. given na ang recent ipo from Double dragon was successful, malamang same result to Century...maingon nga dili na basehan ang cheap ba or mahal, ang sentiment sa investors mangibabaw on the day of the IPO. kung sa ako approach, the price is quite expensive for me and the upside is quite little for me kay peak na ang 27X for my criteria...makipag agawan kapa sa allocation per broker ana sa available share for sale. possible kapipiranggot lang pod makuha, in the case sa mga online broker, bacin bunutan pa ang mahitabo...you can buy days after the ipo considering the technical side or you deem the price cheap kung e sell down man gani sa mga players..or risk buying on the day of ipo but expect that one to be bought from the selling shareholder at a higher price...in my opinion. pass sah ko sa Century and let the silence on the trade be my indicator to get my eyes on the stocks...I attack when nobody is looking, wahehehe..pagkakaron, ang mga mata naa sa iyaha...and I don't want to compete with them.

Walang komento: